Author Topic: ctf_cs_container2  (Read 1199 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline dominikkk26

  • Camper
  • ***
  • Posts: 404
    • PMGsite
ctf_cs_container2
« on: June 24, 2010, 05:14:27 am »
All setting can be found here in the original:
http://forums.soldat.pl/index.php?topic=26230.0

Englich:
Ok here's amendment:
- If you look at the top see the Rising Sun covers them part of a cloud of snow.
- If you look up at the clouds and poparzymy is a new effect. As in the lower part of the real world is darker and lighter upper. The ends of the clouds are like the upper parts also brighter. In addition, it is not noticeable output stage.
- On the red on the upper part of the house, the hotel is extra room. On the right is extended ventilation shaft, which is green on the outside trash.
- The blue side of the house added a few surplus commodities, which can be well hidden and attack the enemy.
- At the top of the containers have added a new wooden box.
- On the side of containers and wooden boxes were added but in the distance.
- And most importantly added anti bounce. First of all, in the corners because that's where the players enter and there turganiem wgniatają and their kills, reduces the force or fast strikes causing reduced life.


Dla niezrozumiałych po polsku.
Ok oto zmiany:
- Jeśli spojrzymy w górę zobaczymy wschodzące słońce pokrywa je częściowo chmura śniegowa.
- Jeśli spojrzymy w górę i poparzymy na chmury jest nowy efekt. Jak w realu dolna cześć jest ciemniejsza a górna jaśniejsza. Końce chmur są tak jak górne części tez jaśniejsze. W dodatku jest nie zauważalne złącze sceneria.
- Po stronie red na górnej cześć domu, hotelu jest dodatkowe pomieszczenie. Po prawej stronie wydłużył się szyb wentylacyjny, na którym na zewnątrz stoi zielony  śmietnik.
- Po stronie blue na domku dodano kilka nadmiernych towarów za którymi można się dobrze schować i atakować wroga.
- Na górnej części kontenerów dodano nową drewnianą skrzynię.
- Na boku kontenerów dodano także drewnianą skrzynie ale w oddali.
- I najważniejsze dodano anty bounce. Przede wszystkim w rogach ponieważ tam gracze wchodzą i się tam turganiem wgniatają i ich zabija, obniża życie lub szybko wybija co powoduje obniża życia.
« Last Edit: December 30, 2010, 11:52:36 am by dominikkk26 »

Offline Mr. America

  • Soldier
  • **
  • Posts: 221
  • Watch out for the blablabla!
    • My arcor homepage. There are just my maps.
Re: ctf_cs_container2
« Reply #1 on: June 25, 2010, 06:30:04 am »
I sense poorly made Copypasta... If you customize a map at least try to keep the same style.
Any reasons (tactical ones) as to why you changed what you changed?

Offline Blacksheepboy

  • Veteran
  • *****
  • Posts: 1817
Re: ctf_cs_container2
« Reply #2 on: June 25, 2010, 03:01:52 pm »
I'm glad you linked back to the original thread. Some people don't when editing things.