Poll

What should i do?

Keep Making funny MGS pics
47 (36.2%)
Make random funy pics
33 (25.4%)
Make user suggested pics
8 (6.2%)
Not make any pics
6 (4.6%)
PLAY SOLDAT
34 (26.2%)
Do Not Vote On This!!!
2 (1.5%)

Total Members Voted: 79

Author Topic: Metal Gear Soldat: Flagstaff of Patriotic Liberty [December 9, 07 - Page 1]  (Read 16232 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline 2big4u

  • Camper
  • ***
  • Posts: 290
  • In Game: 2big4u - Merry Christmas!
Metal Gear Soldat: Flagstaff of Patriotic Liberty


MGS:FPL - 1




MGS:FPL - 2


« Last Edit: December 09, 2007, 05:42:35 pm by 2big4u »

Offline Zegovia

  • Flagrunner
  • ****
  • Posts: 590
  • Blow like a storm, burst like steam.
Re: Funny Soldat Pics
« Reply #1 on: June 25, 2006, 02:55:18 pm »
Try use Imagehack.us (or photobucket.com), and use the [IMG] url you get of the image there....  ;)

And remember, the modify button is your friend.. ^^

Offline a-4-year-old

  • Veteran
  • *****
  • Posts: 1918
Re: Funny Soldat Pics
« Reply #2 on: June 25, 2006, 03:37:26 pm »
there is no way you are 14...
If we hit the bullseye the rest of the dominoes will fall like a house of cards. Checkmate. -Zapp Brannigan

Offline -WildBill-

  • Camper
  • ***
  • Posts: 360
  • Extra-Medium
Re: Funny Soldat Pics
« Reply #3 on: June 27, 2006, 02:19:52 pm »
lol, there's no way youre 4...

but yeah, its not "imagehack.us" it's "imageshack.us" (ya left out the S ;) )

dont delete it, I wanna see some funny stuff. as stated already, use the modify button at the top of your post!

your code for the image should be just like this:
Code: [Select]
[img]http://www.hostwebsite.com/imageextention/yourimage.jpg[/img]
does that make sense? just copy the url (the thing that starts with "http://www.") and put the IMG and /IMG tags befor eand after it. good luck!
lol siggeh deleted for the 7th time! that's like a new record or something, ain't it?

Offline 2big4u

  • Camper
  • ***
  • Posts: 290
  • In Game: 2big4u - Merry Christmas!
Re: Funny Soldat Pics
« Reply #4 on: July 11, 2006, 04:50:17 pm »
Finally after days of being banned i can start this thread...


Pic #1

Offline Shadow G-Unit

  • Veteran
  • *****
  • Posts: 1101
  • IRC: S[Ex]eh-Legend
    • Fractured Forums
Re: Funny Soldat Pics
« Reply #5 on: July 11, 2006, 05:21:18 pm »
Nice 2big4u.


Ingame: King Legend.10- | Clan: In10sitY | Prev. Clan: OXiD | M79 Slag

Offline 2big4u

  • Camper
  • ***
  • Posts: 290
  • In Game: 2big4u - Merry Christmas!
Re: Funny Soldat Pics
« Reply #6 on: July 12, 2006, 06:54:25 pm »
Ok, Here is another pic, its not really funny, but somewhat creepy.

Pic #2

Offline Noldi

  • Camper
  • ***
  • Posts: 290
Re: Funny Soldat Pics
« Reply #7 on: July 12, 2006, 07:11:08 pm »
Lmao, that first one really made me laugh so hard. A classical joke.

Offline -Vis-

  • Flagrunner
  • ****
  • Posts: 980
  • Zarch
Re: Funny Soldat Pics
« Reply #8 on: July 12, 2006, 07:25:56 pm »


Offline Mr. Domino

  • Flagrunner
  • ****
  • Posts: 969
  • Don't just sit there and waste your precious time.
    • XBLIG.co
Re: Funny Soldat Pics
« Reply #9 on: July 12, 2006, 08:14:41 pm »
but yeah, its not "imagehack.us" it's "imageshack.us" (ya left out the S ;) )

It's also "definition," not "defenition," and "which," not "wich," in his .sig. :)

Offline T-Bone

  • Flagrunner
  • ****
  • Posts: 895
  • Harmonicas Suck
Re: Funny Soldat Pics
« Reply #10 on: July 12, 2006, 11:40:28 pm »
i love the "Dont eat yellow snow" that one is hilarious. What map is that by the way? i like it but i can't remember the name. Lol i looked really hard in Mr.Domino's post for a spelling error.
Your acting like your having a duel and your opponent gets a pistol and you get a spork.
Isn't that pretty much what it is? I dunno wtf a spork is, I suppose it's way weaker than the pistol since you compared that to this.

Offline SadistAtHeart

  • Global Moderator
  • Flagrunner
  • *****
  • Posts: 636
  • golevka
Re: Funny Soldat Pics
« Reply #11 on: July 12, 2006, 11:42:53 pm »
i love the "Dont eat yellow snow" that one is hilarious. What map is that by the way? i like it but i can't remember the name. Lol i looked really hard in Mr.Domino's post for a spelling error.

The map's name is Mr. Snowman.

Offline 2big4u

  • Camper
  • ***
  • Posts: 290
  • In Game: 2big4u - Merry Christmas!
Re: Funny Soldat Pics
« Reply #12 on: July 13, 2006, 12:35:27 am »
but yeah, its not "imagehack.us" it's "imageshack.us" (ya left out the S ;) )

It's also "definition," not "defenition," and "which," not "wich," in his .sig. :)

Thanks for Pointing That out, Pic #3 will be here possibly between now and friday.

Offline Sotija

  • Veteran
  • *****
  • Posts: 1053
  • Sotija
Re: Funny Soldat Pics
« Reply #13 on: July 13, 2006, 05:39:48 am »
pic 3 is the Best.

Offline 2big4u

  • Camper
  • ***
  • Posts: 290
  • In Game: 2big4u - Merry Christmas!
Re: Funny Soldat Pics
« Reply #14 on: July 13, 2006, 06:55:22 pm »
Pic#3

Offline zyxstand

  • Veteran
  • *****
  • Posts: 1106
  • Mother of all Bombs
Re: Funny Soldat Pics
« Reply #15 on: July 13, 2006, 07:49:52 pm »
"I heard something" *that weird and annoying and disappointing sound when someone sees you*
haha quite original...  stupid AI
Can't think of anything original to put here...

Offline Gold

  • Flagrunner
  • ****
  • Posts: 764
Re: Funny Soldat Pics
« Reply #16 on: July 13, 2006, 11:46:34 pm »
LOL i like the metal gear solid one

Offline T-Bone

  • Flagrunner
  • ****
  • Posts: 895
  • Harmonicas Suck
Re: Funny Soldat Pics
« Reply #17 on: July 14, 2006, 11:26:43 am »
I dont get The 3rd one. Ive never played MGS :P
Your acting like your having a duel and your opponent gets a pistol and you get a spork.
Isn't that pretty much what it is? I dunno wtf a spork is, I suppose it's way weaker than the pistol since you compared that to this.

Offline Tribersman-FR

  • Major
  • *
  • Posts: 78
  • I'm your worst nightmare !!
Re: Funny Soldat Pics
« Reply #18 on: July 14, 2006, 11:27:55 am »

Offline Sotija

  • Veteran
  • *****
  • Posts: 1053
  • Sotija
Re: Funny Soldat Pics
« Reply #19 on: July 14, 2006, 11:45:12 am »
I have played snake eater...Make more MSG soldat :O.OR make comic MGS Soldat!