Je moet DirectX 8 of hoger geinstalleerd hebben.  -> geïnstalleerd
herijzen in... %s  ->  herrijzen
seconds -> seconden
toegevoegt bij afstands Admins. -> toegevoegd
Wapen en Gostek grafiek mag niet groter dan 36x36 en 12x12 zijn. Spelen via netwerk is niet mogelijk. Herinstalleer spel A.u.b. indien dit niet de bedoeling is.  ->  ja, de grafiek is inderdaad prachtig..
DirectInput geinitialiseerd -> geïnitialiseerd
Lobby server reageert niet. als het niet aan jouw verbinding ligt moet je het later nogmaals proberen.  -> Als
%s is verwijderd em verbannen voor %s minuten -> en
Je hebt gestemt voor een verwijdering van -> gestemd
toegevoegd bij admins -> administrator
probeerde in te loggen als admin met verkeerd wachtwoord -> administrator
Spel server toegevoegt aan lobby server op -> toegevoegd
Spel Server toegevoegt -> toegevoegd
Client doorverbonden van -> Cliënt
Connectie geaccepteer op -> geaccepteerd
Verkeerde spel versie's. Jouw versie:Â ->Â versies
Spel server toegevoegt op ASEÂ ->Â toegevoegd
herrijs tijd (seconds)Â ->Â seconden
Normaal herijzen:-->Â herrijzen
Barret -> Barrett
Vriendelijk vuur -> Vuurtje? (eigen vuur)
Visuelen:Â ->Â wtf is dat?
herhaal level lijst nadat laatste level uit lijst gespeelt is -> gespeeld
Spel modus zonder herijzen na de dood. Iedereen herrijst pas nadat er 1 speler of team overblijft. -> herrijzen
Indien aangevinkt kun je je teammaatjes doodschieten -> teamleden staat wat beter
Geluids effect wanneer een explosie dichtbij de speler raakt. -> Geluidseffect
Afstands gevechts geluiden die je hoordt als je ver weg van de actie bent -> hoort (...)
Lijst met mp3 liedjes die afgespeelt worden tijdens het spel. De mp3's moeten in de map Soldat\Mp3 staan. -> afgespeeld
Antialisering -> Anti-aliasing
Geluids kwaliteit -> Geluidskwaliteit
Nog mider -> Nog minder
Raporteer naar bestand -> Rapporteer (klopt denk ik nog niet, wat bedoel je hiermee?)
Server's welkomst berciht (max. 50 kar):Â ->Â bericht
Verbind clienten nooit door (firewall met open poorten) -> cliënten
Video Compatibeliteit -> Compatibiliteit
DirectX werkt niet. Zorg dat je DirectX 8 of hoger geinstalleerd hebt. -> geïnstalleerdÂ
Hou schietknop ingedrukt om te schieten, terwijl je kruipt of ligt -> Houd de
Hou schietknop ingedrukt om te schieten, inaccuraat als je beweegt -> Houd de
I'll play with the dutch translation enabled for a while..
edit:
weergeef echte lag UITÂ ->Â Geef echte lag weer UIT
weergeef echte lag AAN ->Â Geef echte lag weer AAN
Weergeef sterfte console -> Geef sterfte scherm weer
Grafiek -> Grafische instellingen
Geluids stuurprogramma Lijst:Â ->Â Lijst van geluidsstuurprogramma's
Rond polygonen af -> Rond veelhoeken af
Verwijder favoriet -> Verwijder uit favorieten (klinkt logischer naar mijn mening)
Voeg Favoriet toe -> Voeg toe aan favorieten (klinkt logischer naar mijn mening)
%s bracht de rode vlag terug -> %s heeft de rode vlag terug gebracht (klinkt logischer naar mijn mening)
%s bracht de blauwe vlag terug -> %s heeft de blauwe vlag terug gebracht (klinkt logischer naar mijn mening)
Je bracht de doelstelling terug! -> Je hebt de vlag teruggebracht! (klinkt logischer naar mijn mening)
doelstelling teruggebracht! -> De vlag is teruggebracht! (klinkt logischer naar mijn mening)
%s bracht de doelstelling terug! -> %s heeft de vlag teruggebracht! (klinkt logischer naar mijn mening)
Misschien is moordde ook beter als vermoordde.
Verbeter maar naar eigen inzicht.
BTW, the dutch language pack as it is right now adds nothing to the game at all. We need someone to fix it really bad.. I don't feel like checking the total language file right now. And all other Dutch people just use the English version.
(graphics is graphic, the dutch word of respawning is spelled wrong, it just doesn't feel natural etc)